söndag 24 april 2011

All right here we go again

Vilket väder, seriöst det är ju helt sjuk underbart! Vet ni vad det bästa med solen är? Man kan träna och bli brun på samma gång! Sitter och kollar igenom lite utbytesstudenters bloggar, alltså dem som redan är där och jag blir bara mera och mera taggad på att åka själv. Snart så är det dags, jag menar det är bara sommaren sen så (förhoppningsvis) åker jag!

Dagens planer ser ut som så att jag sticker och solar lite med Belle, men innan dess så ska jag ut och springa! Har även planer på att göra om mitt och Filips gymschema. Vi har kört samma nu ett tag så jag känner att nu är det dags att byta!

Något i denna stil kommer det att bli på gymmet.
Måndag: Bieps & Rygg & balans för mig (knän)
Tisdag: Triceps & Bröst
Onsdag: Axlar, grepp, underarmar & Nacke, vill även lägga till Biceps & Rygg här
Torsdag: Vila från gymmet
Fredag: Mage, ländrygg, ben och så lägger vi till Triceps & Bröst
Lördag och söndag är dagar då man går till gymmet om man vill, för min del brukar det bli annat, typ springa eller leka med basketbollen.

Anledningen till att jag vill byta schema är för att vi har kört samma ett tag. Jag vill även lägga till så att vi kör 2 bass biceps, triceps, rygg och bröst är för att jag helt enkelt tycker det blir för klent med bara 1 sådant pass i veckan.

Iallafall, dags att sluta spilla tid! Nu är det dags att sticka iväg och springa en liten runda, får se vart det blir!

Ah juste, glömde nästan. Hon på explorius som är "min" kontaktperson har semester nu över påsk så jag är fortfarande låst hos SCfamiljen. Detta kommer att ändras så fort hon kommer tillbaka från sin semester dvs typ på tisdag. Och sen är jag åter igen ute på marknaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar