fredag 3 december 2010

Dags att tagga till!

Då är det lördag. Öppethus på Vackstanäs. Jag är extremt nervös och just nu har jag en sådan där klump i magen, armar, ben, fingrar ja allt känns bara riktigt tungt. Det är precis en sådan här känsla jag ville ha! Nu är jag taggad, jag är förberedd och jag är så sugen på att bara få köra igång!

-Motionsgympa
-Direkt efter blir det step-up
-Drygt 1 minut på mig att byta om, bli inoljad och ta på mig mina boxningsmitsar
-Boxas som går över till ett litet rollspel
-Kroki (pyttesmå kallingar) improviserad dans.
-Drygt 30 sekunder på mig att byta om för att köra Cheerleading.

Detta står på mitt schema, det här kommer att bli bra och roligt!

Det är även så att jag ska iväg på träningsläger med fobollen. Så det blir inget bloggande fören kanske på söndag kväll då jag kommer sammanfatta hela helgen. Önska mig lycka till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar