söndag 26 december 2010

America!

Ikväll blir en väldigt bra kväll, den kommer att spenderas på amerikanskt vis. Våra kära grannar Doris och Peter har bjudit över oss på en klassisk amerikansk middag. Det står nämligen Stuffed turkey på menyn. Peter som jag tror är personen som står för maten ikväll kommer att bjuda på fantastiska smakupplevelser. Han är en riktig stjärna när det gäller mat.



imgres.jpg

Till detta vet jag inte vad som serveras med något gott blir det nog och jag är så glad för de har sagt att de vill bjuda mig på en försmak av USA och det tycker jag är riktigt roligt. En sak som jag uppskattar mycket med en kväll tillsammans med Doris och Peter är att det nästan bara pratas engelska, det hjälper mig att tänka hur det kommer vara de första dagarna när jag väl åker till USA.

Iallafall, nu är det dags att fixa sig inför kvällen för enligt våra vänner ska vi vara där vid 6 så det är ju bara om en timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar