måndag 22 november 2010

Mörker..

Mörker,mörker och åter igen mörker.. Det är det absolut jobbgiaste med den här tiden på året i Sverige. Det är svart ute när man går upp på promenaden, det är mörkt när man kommer hem från skolan och sen så är det ju självklart mörkt när man ska gå och lägga sig. Usch, är allt jag säger om det!

Idag är det i alla fall tisdag och det är dags för övning i skolan på öppethus som hålls på lördag, ska bli riktigt roligt, jag är med i Cheerleadingteamet, massgrupp numret och sen något som liknar kroki, fast inte så fullt "på riktigt" som det ska vara. För övrigt så har jag ett träningsläger från lördag till söndag i Bastmora med fotbolls laget och det ska bli kul!

Idag är det även dags för min del att träna, eftersom jag har haft så mycket plugg de senaste dagarna så har det hindrat mig från att träna. Det är fortfarande plugg kvar, men samtidigt så börjar träningen sent så då kan jag plugga tills dess. Det här var sista gången jag gjorde som så att jag sköt upp läxor och sådant. Från och med nu och det hoppas jag att du som läsare (som studerar) också tänker göra är att göra läxan när man får den, blir så mycket enklare då.

Ps. Om jag hinner idag tänker jag lägga upp yttligare ett tips för att dra igång fettförbränningen i kroppen. Haha, undra om folk börjar använda min blogg och några av mina tips sen för beach 11
Pssst igen. hittade en bild från jag tror det var förra året.. Den här bilden tog jag efter jag hade legat på en sådan där spikmatta som var så inne just då. Är inte riktigt säker på att det är meningen att man ska bli sådär röd!

1 kommentar:

  1. Önskar jag hade hälften av din energi:) Du är fantastisk och det är härligt att läsa dina inlägg. Du skriver kanon och tipsen är minst lika bra. Superbra!

    SvaraRadera