måndag 15 november 2010

Fy Sebastian!

Idag blev det ingen morgonpromenad, jag försov mig för att min klocka inte ringde.. Det var inte bra, men jag får helt enkelt se till att kompensera ut det med något annat. Igår var jag iallafall nere på willys och handlade lite gott. Det som köptes in var:

-1250g Keso
-600g wholegrain
-200g Rökt kalkon (3%)

Det blev inte speciellt mycket, men eftersom det är precis i början utav mitt bloggande så får jag "skylla" på det. Dagens planer ser som så ut att jag har simträning ikväll (yippi!!) Har inte simmat på över 2 veckor så det ska bli kul att se, lycka till Sebastian.

Kanske inte värdens roligaste bild, menjag skyller de matta färgerna på ljuset. Här var iallafall dagens frukost som bestod utav:
-En bannan
-En super macka
-Två portioner gröt med mellanmjölk
-Ett ägg
-Ett glas mellanmjölk

Mycket gott och jag är nöjd, senare idag kommer även bloggens första tips. Det kommer handla om Kalcium!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar