tisdag 16 november 2010

Det är kallt ute

Nu har jag avklarat morgonpromenaden med min far, är nöjd vi drog upp tempot lite. Sista backen upp från willys måste jag säga är väldigt jobbig.
Gårdagens simning var extremt rolig, hade verkligen saknat det och jag laddar nu om för att träna igen ikväll. På grund utav min dumma fot ( som jag stukade i måndags förra veckan. ) så kan jag inte simma något fjärilsim pga jag inte kan kicka utan att få ont. Så ska ta mig ett snack med min idrotts lärare idag och se vad han tycker att jag kan eller borde göra för att dämpa svullnaden.

Annars så flyter dagarna på som de ska, igår fick jag ett samtal från Explorius där dem bad mig att ringa tillbaka. När jag väl gjorde det så blev jag hänvisad att ringa tillbaka på fredag så det kan inte ha varit något jätte speciellt.
Ska även införskaffa mig lite nya kokböcker som jag kommer att använda mig utav här på bloggen. Ser fram emot imorgon för då ska jag laga mat till familjen, vet inte vad det blir men jag kommer att skriva om det här iallafall.
Södertäje är en fin stad ibland. Denna bild tog jag en höstmorgon förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar